Felhasználási feltételek
Szolgáltató adatai:
A szolgáltató neve: Koncz Gergely e.v.A szolgáltató székhelye:1138 Bp. Faludi utca 6.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: csatospothajak@gmail.com
Adószáma: 69316566-1-41
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság):Budapest Főváros Kormányhivatala XIII. Kerület.
Telefonszámai: 06 70 266 7193
Adatvédelmi nyilvántartási száma: 53008404
A szerződés nyelve: magyar
A szolgáltató székhelye:1138 Bp. Faludi utca 6.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: csatospothajak@gmail.com
Adószáma: 69316566-1-41
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság):Budapest Főváros Kormányhivatala XIII. Kerület.
Telefonszámai: 06 70 266 7193
Adatvédelmi nyilvántartási száma: 53008404
A szerződés nyelve: magyar
Alapvető rendelkezések:
A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény ("Ptk.") és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.Hatály, az ÁSZF módosítása.
A webshop, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelme, erre figyelemfelhívás.
Rendelkezésre állás.
Hatály, az ÁSZF módosítása.
A webshop, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelme, erre figyelemfelhívás.
Rendelkezésre állás.
Adatkezelési szabályok:
csatoshajak.hu Koncz Gergely e.v. (a továbbiakban Webáruház Tulajdonos, üzemeltető) létrehozta azokat az adatvédelmi elveket, melyek alapján a lehető legdiszkrétebben és legbiztonságosabban -és a hatályos törvényeknek megfelelően -védi a látogatók és a vásárlók személyes adatait.
Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben a alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.
A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatoak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban. .
A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók.
csatoshajak.hu Koncz Gergely e.v. (a továbbiakban Webáruház Tulajdonos, üzemeltető) létrehozta azokat az adatvédelmi elveket, melyek alapján a lehető legdiszkrétebben és legbiztonságosabban -és a hatályos törvényeknek megfelelően -védi a látogatók és a vásárlók személyes adatait.
Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben a alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.
A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatoak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban. .
A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók.
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
csatoshajak.hu webáruház póthajak kereskedésével foglalkozik. Jelen termékeket csak online vagy telefonon lehet megrendelni. Személyes átvételre jelenleg nincs lehetőség. A megrendelt termékek szállítási költsége 2000Ft. Csomagolási díj nincs. De jelen szállítási akciónk keretében az akció visszavonásáig a szállítás Magyarország egész területén díjtalan.A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenített meg. A termékek adatlapján megjelenített hajszínek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben pl: mobiltelefonok, tabletek és számítógépek kijelzőinek műszaki jellemzői miatt vagy mert csak termék illusztrációként szerepelnek.
Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról ezt a weboldalon feltüntetve..
A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenített meg. A termékek adatlapján megjelenített hajszínek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben pl: mobiltelefonok, tabletek és számítógépek kijelzőinek műszaki jellemzői miatt vagy mert csak termék illusztrációként szerepelnek.
Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról ezt a weboldalon feltüntetve..
Rendelés menete
Az elektronikus úton megkötendő szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül.
A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg. A Magyar Posta Csomagküldő szolgáltatásával buborékos borítékban üzleti csomagként kerül feladásra. Az utalás megérkezése után a csatos póthaj csomag haladéktalanul feladásra kerül.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját ami 2000 Ft. De jelen szállítási akciónk keretében az akció visszavonásáig a szállítás díjtalan.
Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt.
Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon vagy emailon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel
A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.
A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is azonban megrendelés előtt Önnek be kell lépnie a rendszerbe. Ezt csak akkor tudja megtenni, ha regisztrálja magát. A regisztrációt a következő menüpont alatt találja. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó Bejelentkezés emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. Belépést a Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.
A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa ,hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a "vásárlás folytatása" gombot Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a Pénztár gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.
Miután véglegesítette rendelését, rendszerünk a hibátlanul megadott e-mail címére küld Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését vagy hibásan adta meg a saját email címét. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.
Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.
A megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a Megrendelés követés menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit Webáruházunkba küldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.
Adatbeviteli hibák kijavítására vonatkozó lehetőségek (pl. plusz termék, termék törlése, ár ellenőrzése stb.)
Fizetési lehetőségek, szállítási módok leírása
A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni amennyiben az igénybe vevő (megrendelő) igazolhatóan helyesen adta meg a saját email címét. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak. Amennyiben az igénybe vevő (megrendelő) hibásan adta meg a saját email címét akkor felelősség nem terhelheti a weboldal üzemeltetőét a rendelés vissza igazolásának felelőssége.
Az elektronikus úton megkötendő szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül.
A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg. A Magyar Posta Csomagküldő szolgáltatásával buborékos borítékban üzleti csomagként kerül feladásra. Az utalás megérkezése után a csatos póthaj csomag haladéktalanul feladásra kerül.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját ami 2000 Ft. De jelen szállítási akciónk keretében az akció visszavonásáig a szállítás díjtalan.
Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt.
Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon vagy emailon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel
A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.
A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is azonban megrendelés előtt Önnek be kell lépnie a rendszerbe. Ezt csak akkor tudja megtenni, ha regisztrálja magát. A regisztrációt a következő menüpont alatt találja. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó Bejelentkezés emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. Belépést a Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.
A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa ,hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a "vásárlás folytatása" gombot Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a Pénztár gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.
Miután véglegesítette rendelését, rendszerünk a hibátlanul megadott e-mail címére küld Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését vagy hibásan adta meg a saját email címét. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.
Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.
A megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a Megrendelés követés menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit Webáruházunkba küldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.
Adatbeviteli hibák kijavítására vonatkozó lehetőségek (pl. plusz termék, termék törlése, ár ellenőrzése stb.)
Fizetési lehetőségek, szállítási módok leírása
A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni amennyiben az igénybe vevő (megrendelő) igazolhatóan helyesen adta meg a saját email címét. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak. Amennyiben az igénybe vevő (megrendelő) hibásan adta meg a saját email címét akkor felelősség nem terhelheti a weboldal üzemeltetőét a rendelés vissza igazolásának felelőssége.
A megrendelések feldolgozása és teljesítés
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 08:00-16:00 óráig történik. A 14 óráig leadott rendelések lehetőség szerint még aznap postázásra kerülnek, de előfordul hogy csak a következő munkanapon történik meg feladása. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 1-2 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron azt azonnal jelezzük a megrendelőnek és lehetőség van a termék módosítására vagy a rendelés lemondására.
A megrendelés leadása és a feltételek elfogadása után a megrendelőnek fizetési kötelezettsége van! Mert az elektronikus úton megkötött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül a rendelés leadása és feltételek elfogadása után! Amennyiben még sincs szűksége a megrendelőnek a termékre azt még aznap haladéktalanul jeleznie kell a szolgáltató felé hogy ne kerüljön postai feladásra a csomag és ezzel elkerülhető legyen a szolgáltató anyagi vesztesége. A megrendelt de át nem vett csomagok anyagi veszteséget jelentenek ( kiszállítási díj + visszaszállítási díj + csomagolás ) és termék visszatartást okoznak ( 5 napos postai megőrzés ) a szolgáltatónak. Az így keletkezett anyagi kár megfizetését a szolgáltató egy közjegyzőnél
fizetési meghagyás kibocsátásával kezdeményezheti
a megrendelőtől mert az elektronikus úton megkötött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül a feltételek elfogadása és a megrendelés leadása után!
Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó ( megrendelő ) által előre kifizetett, elutalt összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése a szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 08:00-16:00 óráig történik. A 14 óráig leadott rendelések lehetőség szerint még aznap postázásra kerülnek, de előfordul hogy csak a következő munkanapon történik meg feladása. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 1-2 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron azt azonnal jelezzük a megrendelőnek és lehetőség van a termék módosítására vagy a rendelés lemondására.
A megrendelés leadása és a feltételek elfogadása után a megrendelőnek fizetési kötelezettsége van! Mert az elektronikus úton megkötött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül a rendelés leadása és feltételek elfogadása után! Amennyiben még sincs szűksége a megrendelőnek a termékre azt még aznap haladéktalanul jeleznie kell a szolgáltató felé hogy ne kerüljön postai feladásra a csomag és ezzel elkerülhető legyen a szolgáltató anyagi vesztesége. A megrendelt de át nem vett csomagok anyagi veszteséget jelentenek ( kiszállítási díj + visszaszállítási díj + csomagolás ) és termék visszatartást okoznak ( 5 napos postai megőrzés ) a szolgáltatónak. Az így keletkezett anyagi kár megfizetését a szolgáltató egy közjegyzőnél
fizetési meghagyás kibocsátásával kezdeményezheti
a megrendelőtől mert az elektronikus úton megkötött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül a feltételek elfogadása és a megrendelés leadása után!
Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó ( megrendelő ) által előre kifizetett, elutalt összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése a szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
Elállás joga
10. Elállás joga
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán levélben vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli. A visszárut minden esetben normál postai küldeményként kérjük feladni a weboldalon vagy a számlán feltüntetett székhelyre mert UTÁNVÉTES csomagot NEM áll módunkban átvenni.
Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is ha van. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.
Az üzemeltető, eladó kizárólag sérülésmentes nem használt és nem hiányos termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. Az eladó megtagadhatja a visszaküldött termék, póthaj teljes árának visszafizetését, ha a visszaküldött terméket, póthajat használták vagy használat nyomai látszanak rajta. A csatos póthaj esetében a gyári szalagos, zsinóros záró rész eltávolítása szigorúan tilos mert az az eredeti csomagolás részét képezi és annak levágásával a termék használtnak számít.
Ide vonatkozó 45/2014. (II. 26.) Kormány rendelet
14.pontja A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek.
29. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát
e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések és vitás helyzetek elkerülése végett van szükség például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos esetleg használták-e már vagy a gyári szalagos, zsinóros záró részt eltávolították-e ami az eredeti csomagolás részét képezi.
Nem illeti meg a fogyasztót, megrendelőt a 14 napos elállás joga,ha a megrendelt csatos póthajat, póthajakat nem eredeti érintetlen formában és súlyban küldi vissza. A vásárló elveszti a garanciát és a 14 napos elállás jogát a póthaj felhasználása, festése, szőkítése, vágása, bármilyen fizikai változtatás és a póthaj egyéb vegyi kezelése után. A vásárolt és kiszállított póthaj és csatos póthaj súlyának hiányossága esetén és a 16db-os 7 részes szett bármelyik tincsének, hajrészének hiánya esetén is. A csatos póthajak esetében a gyári szalagos, zsinóros záró rész eltávolítása után is mert az az eredeti csomagolás részét képezi és annak levágásával a termék használtnak számít. Ezért annak eltávolítása szigorúan tilos mert a 14 napos Pénzvisszafizetési garancia érvényesítéséhez szükséges.
Garancia, jótállás
Amennyiben a garancia feltételeit megszegik az garancia vesztéssel jár.
Az eladó kizárólag sérülésmentes nem használt és nem hiányos termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. Az eladó megtagadhatja a visszaküldött termék, póthaj teljes árának visszafizetését, ha a visszaküldött terméket, póthajat használták vagy használat nyomai látszanak rajta. A csatos póthaj esetében a gyári szalagos, zsinóros záró rész eltávolítása szigorúan tilos mert az az eredeti csomagolás részét képezi és annak levágásával a termék használtnak számít. Ez esetben minőségromlás és higiéniai okok miatt a terméket cserélni és vissza venni nem áll módunkban.
Ide vonatkozó 45/2014. (II. 26.) Kormány rendelet
14.pontja A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek.
29. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát
e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések és vitás helyzetek elkerülése végett van szükség például,hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos esetleg használták-e már vagy a gyári szalagos, zsinóros záró részt eltávolították-e ami az eredeti csomagolásrészét képezi.
Nem illeti meg a fogyasztót, megrendelőt a 14 napos elállás joga,ha a megrendelt csatos póthajat, póthajakat nem eredeti érintetlen formában és súlyban küldi vissza. A vásárló elveszti a garanciát és a 14 napos elállás jogát a póthaj felhasználása, festése, szőkítése, vágása, bármilyen fizikai változtatás és a póthaj egyéb vegyi kezelése után. A vásárolt és kiszállított póthaj és csatos póthaj súlyának hiányossága esetén és a 16db-os 7 részes szett bármelyik tincsének, hajrészének hiánya esetén is. A csatos póthaj esetében a gyári szalagos, zsinóros záró rész eltávolítása után is mert az az eredeti csomagolás részét képezi és annak levágásával a termék használtnak számít. Ezért annak eltávolítása szigorúan tilos és a 14 napos Pénzvisszafizetési garancia érvényesítéséhez szükséges.
10. Elállás joga
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán levélben vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli. A visszárut minden esetben normál postai küldeményként kérjük feladni a weboldalon vagy a számlán feltüntetett székhelyre mert UTÁNVÉTES csomagot NEM áll módunkban átvenni.
Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is ha van. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.
Az üzemeltető, eladó kizárólag sérülésmentes nem használt és nem hiányos termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. Az eladó megtagadhatja a visszaküldött termék, póthaj teljes árának visszafizetését, ha a visszaküldött terméket, póthajat használták vagy használat nyomai látszanak rajta. A csatos póthaj esetében a gyári szalagos, zsinóros záró rész eltávolítása szigorúan tilos mert az az eredeti csomagolás részét képezi és annak levágásával a termék használtnak számít.
Ide vonatkozó 45/2014. (II. 26.) Kormány rendelet
14.pontja A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek.
29. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát
e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések és vitás helyzetek elkerülése végett van szükség például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos esetleg használták-e már vagy a gyári szalagos, zsinóros záró részt eltávolították-e ami az eredeti csomagolás részét képezi.
Nem illeti meg a fogyasztót, megrendelőt a 14 napos elállás joga,ha a megrendelt csatos póthajat, póthajakat nem eredeti érintetlen formában és súlyban küldi vissza. A vásárló elveszti a garanciát és a 14 napos elállás jogát a póthaj felhasználása, festése, szőkítése, vágása, bármilyen fizikai változtatás és a póthaj egyéb vegyi kezelése után. A vásárolt és kiszállított póthaj és csatos póthaj súlyának hiányossága esetén és a 16db-os 7 részes szett bármelyik tincsének, hajrészének hiánya esetén is. A csatos póthajak esetében a gyári szalagos, zsinóros záró rész eltávolítása után is mert az az eredeti csomagolás részét képezi és annak levágásával a termék használtnak számít. Ezért annak eltávolítása szigorúan tilos mert a 14 napos Pénzvisszafizetési garancia érvényesítéséhez szükséges.
Garancia, jótállás
Amennyiben a garancia feltételeit megszegik az garancia vesztéssel jár.
Az eladó kizárólag sérülésmentes nem használt és nem hiányos termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. Az eladó megtagadhatja a visszaküldött termék, póthaj teljes árának visszafizetését, ha a visszaküldött terméket, póthajat használták vagy használat nyomai látszanak rajta. A csatos póthaj esetében a gyári szalagos, zsinóros záró rész eltávolítása szigorúan tilos mert az az eredeti csomagolás részét képezi és annak levágásával a termék használtnak számít. Ez esetben minőségromlás és higiéniai okok miatt a terméket cserélni és vissza venni nem áll módunkban.
Ide vonatkozó 45/2014. (II. 26.) Kormány rendelet
14.pontja A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek.
29. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát
e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések és vitás helyzetek elkerülése végett van szükség például,hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos esetleg használták-e már vagy a gyári szalagos, zsinóros záró részt eltávolították-e ami az eredeti csomagolásrészét képezi.
Nem illeti meg a fogyasztót, megrendelőt a 14 napos elállás joga,ha a megrendelt csatos póthajat, póthajakat nem eredeti érintetlen formában és súlyban küldi vissza. A vásárló elveszti a garanciát és a 14 napos elállás jogát a póthaj felhasználása, festése, szőkítése, vágása, bármilyen fizikai változtatás és a póthaj egyéb vegyi kezelése után. A vásárolt és kiszállított póthaj és csatos póthaj súlyának hiányossága esetén és a 16db-os 7 részes szett bármelyik tincsének, hajrészének hiánya esetén is. A csatos póthaj esetében a gyári szalagos, zsinóros záró rész eltávolítása után is mert az az eredeti csomagolás részét képezi és annak levágásával a termék használtnak számít. Ezért annak eltávolítása szigorúan tilos és a 14 napos Pénzvisszafizetési garancia érvényesítéséhez szükséges.
Panaszkezelés
Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.
A webshop köteles a fogyasztót tájékoztatni a székhelyéről, a panaszügyintézés helyéről - ha az nem egyezik meg a forgalmazás, illetve értékesítés helyével - és az adott tevékenység, kereskedelmi forma vagy módszer sajátosságaihoz igazodó módjáról, valamint a panaszok közlése érdekében a vállalkozás vagy a vállalkozás ügyfélszolgálatának levelezési címéről és - ha a panaszokat ilyen módon is fogadja - elektronikus levelezési címéről, illetve internetes címéről, telefonszámáról.
Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.
A webshop köteles a fogyasztót tájékoztatni a székhelyéről, a panaszügyintézés helyéről - ha az nem egyezik meg a forgalmazás, illetve értékesítés helyével - és az adott tevékenység, kereskedelmi forma vagy módszer sajátosságaihoz igazodó módjáról, valamint a panaszok közlése érdekében a vállalkozás vagy a vállalkozás ügyfélszolgálatának levelezési címéről és - ha a panaszokat ilyen módon is fogadja - elektronikus levelezési címéről, illetve internetes címéről, telefonszámáról.
Vegyes rendelkezések
Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.
Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.